Yükseköğretim Kurumlarının İdari Teşkilatı ve Görevlerinin 27. Maddesi uyarınca;
1 - Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter ile en çok iki Genel Sekreter Yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur.
2 - Genel Sekreter, üniversite idari teşkilatının başıdır ve bu teşkilatın çalışmasından Rektöre karşı sorumludur.
3 - Genel Sekreter, üniversite idari teşkilatının başı olarak yapacağı görevler dışında, kendisi ve kendisine bağlı birimler aracılığı ile aşağıdaki görevleri yerine getirir:
Yaşar Üniversitesi Genel Sekreterliği çalışmalarında, Kurucumuz Sn. Selçuk
YAŞAR'ın “Bilim, Birlik, Başarı” hedefleri doğrultusunda ilerlerken, Yaşar
Üniversitesi’nin amaçları doğrultusunda, Kalite Politikamıza uygun şekilde:
Bu çalışmaların gerçekleştirilmesiyle Yaşar Üniversitesi’nin kalite
hedefleri olan;
Genel Sekreterlik, kalite çalışmaları kapsamında Yazı İşleri Müdürlüğünün “TSE EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi" ile belgelendirmenin devamına hak kazandığı çalışmaların yönetim ve kontrolünü gerçekleştirmektedir.
Kep Adresimiz | yasaruniversitesi@hs01.kep.tr |
---|---|
E-Posta | genelsekreterlik@yasar.edu.tr |
Telefon | +90 (232) 570 7200 |