GENEL SEKRETERLİK

Yükseköğretim Kurumlarının İdari Teşkilatı ve Görevlerinin 27. Maddesi uyarınca;

1 - Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter ile en çok iki Genel Sekreter Yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur.

2 - Genel Sekreter, üniversite idari teşkilatının başıdır ve bu teşkilatın çalışmasından Rektöre karşı sorumludur.

3 - Genel Sekreter, üniversite idari teşkilatının başı olarak yapacağı görevler dışında, kendisi ve kendisine bağlı birimler aracılığı ile aşağıdaki görevleri yerine getirir:

  • Üniversite idari teşkilatında bulunan birimlerin verimli, düzenli ve uyumlu şekilde çalışmasını sağlamak,
  • Üniversite Senatosu ile Üniversite Yönetim Kurulunda oya katılmaksızın raportörlük görevi yapmak; bu kurullarda alınan kararların yazılması, korunması ve saklanmasını sağlamak,
  • Üniversite Senatosu ile Üniversite Yönetim Kurulunun kararlarını üniversiteye bağlı birimlere iletmek,
  • Üniversite idari teşkilatında görevlendirilecek personel hakkında rektöre öneride bulunmak,
  • Basın ve halkla ilişkiler hizmetinin yürütülmesini sağlamak,
  • Rektörlüğün yazışmalarını yürütmek,
  • Rektörlüğün protokol, ziyaret ve tören işlerini düzenlemek,
  • Rektör tarafından verilecek benzeri görevleri yapmak.

Yaşar Üniversitesi Genel Sekreterliği çalışmalarında, Kurucumuz Sn. Selçuk YAŞAR'ın “Bilim, Birlik, Başarı” hedefleri doğrultusunda ilerlerken, Yaşar Üniversitesi’nin amaçları doğrultusunda, Kalite Politikamıza uygun şekilde:

  • Yasal Mevzuat ve şartlara bağlı kalarak,
  • Eğitim, araştırma ve topluma karşı sorumluluk bilinciyle,
  • Belirgin, ölçülebilir, ulaşılabilir en iyi ve en güvenli hizmeti vererek,
  • Sürekli iyileştirme ilkesine dayalı,
  • Müşteri memnuniyeti gözeterek,
  • Hizmetlerinde Kalite odaklı yönetim sistemiyle,
  • Küresel ölçekte eğitimin gelişmesine katkıda bulunarak çalışmalarına devam etmektedir.

Bu çalışmaların gerçekleştirilmesiyle Yaşar Üniversitesi’nin kalite hedefleri olan;

  • Yaşar Üniversitesi Stratejik Planı ve Kalite Politikası doğrultusunda görev ve sorumlulukları yerine getirmeyi,
  • Yaşar Üniversitesi çalışanları ve dış paydaşlarının memnuniyet seviyesini en üst düzeye çıkarmayı başarmaktadır.

Genel Sekreterlik, kalite çalışmaları kapsamında Yazı İşleri Müdürlüğü’nün “TSE EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi’ne” hak kazandığı çalışmaların yönetim ve kontrolünü gerçekleştirmiştir.

Genel Sekreterliğe Bağlı Birimler

  • Genel Sekreter Yardımcılığı-Kurumsal İletişim
  • Genel Sekreter Yardımcılığı-İnsan Kaynakları, Bilgi ve Belge İşleri
  • Bilgi İşlem Müdürlüğü
  • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • Fakülte/Enstitü/Yüksekokul Sekreterlikleri
  • Halkla İlişkiler Tanıtım Pazarlama Müdürlüğü
  • İnsan Kaynakları Müdürlüğü
  • Proje, İnşaat Bakım-Onarım, Teknik İşler Koordinatörlüğü
  • Kariyer ve Mezunlar Merkezi Müdürlüğü
  • Kütüphane ve Bilgi Merkezi Müdürlüğü
  • Medya Merkezi Müdürlüğü
  • Öğrenci İşleri Müdürlüğü
  • Öğrenci Yurdu Müdürlüğü
  • Rekabet İlişkileri Analiz ve Merkezi Planlama Müdürlüğü
  • Satınalma Müdürlüğü
  • SKS (Sağlık, Kültür ve Spor) Müdürlüğü
  • Yazı İşleri Müdürlüğü
Kep Adresimizyasaruniversitesi@hs01.kep.tr
E-Postagenelsekreterlik@yasar.edu.tr
Telefon+90 (232) 570 7200
TOP